چگونه مي توان از اينترنت کسب درآمد کرد؟


جدیدترین شعرها و جملات+مطالب اعتماد به نفس و انواع فال؟!!!

سلام دوستان عزیز این وبلاگ به خاطر عزیزانی که دنبال چنین مسایلی هستند ساخته شده امیدوارم مطلب مورد نظر رو پیدا کنید نظ یادتون نره!!


اين شرکت جزو شرکتهاي هرمي محسوب نمي شود و ربطي به گلد کوييست و امثال اين شرکت ها ندارد .

سايت Green Horse يکي از سايت هاي بسيار ثروتمند و مورد اعتماد دنيا است و دولت هاي خارجي(خصوصا دولت ثروتمند امريکا) نيز از آن حمايت مي کنند.




آيا کلاهبرداريه يا نه ؟

ثبت نام در اين سايت رايگان است و پولي از شما نمي گيرد، پس در اين صورت هرگز کلاهبرداري نيست.



اين پول را از کجا مي آورند و به ما مي دهند ؟

در اينترنت وب سايتهايي هستند که به کار تبليغ مشغولند و هر چه قدر که اعضا سايتشون بيشتر باشه شرکتها بيشتر به اونا تبليغ مي دهند و اين وب سايتها براي اين که اعضاشون بيشتر بشه قسمتي از پولي ا که شرکتها به اونا مي دهند بين اعضاشون تقسيم مي کنند که در برابر درآمد خودشون ناچيزه.


 




هيچ شکي رو بخودتون راه ندين (100%)

اين سايت شما را عضو نمي کند بلکه استخدام مي کند .





 

((لينک ثبت نام در پايان توضيحات ميباشد))

 


اين کار در سه مرحله ساده انجام مي گيرد که در ادامه توضيح داده شده است :



?- ثبت نام با لينک دعوت (با کليک روي لينک آدرس عضويت و پر کردن فرم ثبت نام .البته توجه کنيد شما هيچ پولي نمي پردازيد ولي مي توانيد تا ماهيانه ???????? تومان حقوق دريافت نمائيد.)

?- دانلود ticker bar

3- معرفي اعضاء و دريافت حقوق ماهيانه





مزاياي اين سايت :


1- شما در اين سايت استخدام مي شويد .

2- حقوق ماهيانه دريافت مي کنيد.

3- دوستانتان فقط از طريق لينک دعوت شما مي توانند عضو شوند .

4- درآمد شما به صورت تصاعدي بالا مي رود.

5- اين سايت تنها سايتي است که سقف درآمد بالايي دارد. سقف درآمد اين سايت ماهيانه مبلغ 100000 دلار است.

6- رشد زير مجموعه هاي شما به صورت تعادلي نيست که يکي از امتيازات اين سايت است که در کمتر سايتي ديده مي شود .

7- ثبت نام دراين سايت رايگان است که بهترين مزيت آن است .





اين سايت براساس جذب زير مجموعه به شما پورسانت مي دهد که پورسانت آنها مثل حقوق است يعني دائمي است.


توجه کنيد دوستان يا افرادي را که شما عضو مي کنيد بايد حتما از طريق لينک دعوت شما عضو شوند تا ثبت نام آنها کامل باشد.


سوالي که چند تن از بازديد کننده هاي وبلاگ از من کرده بودند رو ميتونيد در زير ببينيد که من بعد از جستجوي زياد و پرسيدن از افرادي که الان از اين طريق به ثروت رسيدند را در زير ميتوانيد ببينيد..


ممکن است از خود بپرسيد که چرا اين سايت اينقدر خوب پورسانت ميده و آيا ور شکست نمي شه ؟

بلي سوال خوبي کرديد بايد بگويم که نه.. ببينيد اساس کار اين سايت تبليغات کمپاني هاي بزرگ جهان است و هر چقدر که اين سايت بيننده و عضو بيشتري داشته باشد و مردم بيشتر با اين سايت آشنا باشند اين سايت تبليغاتي معروف تر مي شود و کمپاني هاي بيشتري تبليغاتشان را به اين سايت مي دهند و اين سايت بابت تبليغات از اين کمپاني ها که تعدادشان بي شمار است مبلغ کلاني از آنها مي گيرد و درصدي را هم به اعضاي خود مي دهد و بقيه اش سود خودش است که اصل سود را شرکت گرين هورس مي برد. البته نا گفته نماند که شما هم سود کلاني را مي توانيد داشته باشيد. اميدوارم که قانع شده باشيد. عملکرد اين سايت را مي توان به حوض آبي تشبيه کرد که از يک طرف سطل سطل آب (سود سايت بابت تبليغات) وارد حوض (صندوق سايت) مي شود و از طرف ديگر پيمانه پيمانه آب ( حقوق و پورسانت اعضا ) از آن خارج مي شود در اين حالت نه تنها آبي از حوض کم نمي شود بلکه به آن اضافه نيز مي شود .


طريقه پورسانت دهي در اين سايت به صورت زير است: (باز هم مي گويم که ثبت نام در اين سايت رايگان است که بهترين مزيت آن است و هيچ ارزي از مملکت خارج نمي شود بلکه ارز وارد هم مي شود پس نه تنها قانوني است بلکه کمک به اقتصاد کشور نيز هست.)


level1 يا مرحله اول: 10نفر پورسانت1 دلار در ماه

level2 يا مرحله دوم: 100نفر پورسانت 10 دلار درماه

level3 يا مرحله سوم: 1000نفر پورسانت 100 دلار درماه

level4 يا مرحله چهارم: 10000 نفر پورسانت 1000 دلار درماه

level5 يا مرحله پنجم: 100000 نفر پورسانت 10000 دلار درماه

level6 يا مرحله ششم: 1000000نفر پورسانت 100000 دلار درماه

همانطور که در بالا مشاهده مي کنيد مثلا اگر تعداد افراد در مرحله چهارم فقط 10000 نفر برسند شما مبلغ 1000 دلار(معادل 1000000تومان) پورسانت آن هم به صورت هر ماه دريافت خواهيد کرد. اگر تعداد افراد در مرحله ششم به 1000000 برسند شما مبلغ 100000 دلار (معادل 100000000 تومان) آن هم به صورت هرماه دريافت خواهيد کرد که سقف درآمد شما است . ممکن است با خود فکر کنيد که عضو شدن 10000 نفر کار مشکلي است بايد به شما بگويم اشتباه فکر کرديد ببينيد شما فقط 10 نفر را عضو مي کنيد که کار خيلي خيلي خيلي راحت است چون که رايگان است و تا اينجا 10 نفر , اول شما تکميل مي شود خوب حالا تخمين بزنيد که هر کدام از اين 10 نفري که شما عضو کرده ايد فقط 10 نفر راعضو کنند که براي آن ها کار راحتي است و زير مجموعه هاي شما کلا به 100 نفر ارتقاء پيدا مي کند و مرحله دوم شما نيز کامل مي شود. و بهمين ترتيب تا مر حله ? و آيا مي دانيد شما سايت آنها را به چند نفر معرفي مي کنيد و اين کمپاني از طريق شما چقدر معروف مي شود و با معروف شدن آن کمپاني چه سود کلاني نصيبش مي شود آيا تا به حال به اين موضوع فکر کرده بوديد؟

خوب ممکن است اين سوال براي شما پيش بيايد که پول ما چگونه پرداخت مي شود؟ بله درست است پول شما به وسيله چک به آدرستان ارسال خواهد شد و چک را مي توانيد به راحتي با بانکهاي طرف قرار داد آن که ( بانک ملي و بانک رفاه ) است بدون هيچ دردسري نقد کنيد ( پيشنهاد من بانک رفاه است) بايد بگويم اين چک ها را به وسيله پست کلاس يک ايالت متحده براي شما مي فرستند همچنين ماموران پست در ايران خدمات خودشان را ارائه مي کنند و چک شما را به آدرستان مي آورند و هيچ پولي از شما دريافت نمي کنند چون شرکت هزينه هاي پست آن را تقبل کرده است. پس مطمئن باشيد که چک تان به دستتان خواهد رسيد. البته بايد آدرستان را دقيق بنويسيد که در ادامه نيز به طريقه صحيح نوشتن آدرس محل سکونت اشاره خواهيم کرد .

شما مي توانيد بعد از اين که 90 دلار کسب کرديد تقاضاي چک بکنيد تا آنها چک را براي شما ارسال کنند.

معرفي شرکت: شرکت امريکايي Green Horse واقع در Manchester, NH 03100195 يکي از بزرگترين شرکتهاي تبليغاتي در دنياست. يکي از روشهاي تبليغاتي آن، Network Marketing يا بازاريابي شبکه اي مي باشد.براي کسب اطلاعات بيشتر ميتونيد به اين سايت سري بزنيد.



عملکرد شرکت: طبق سياستهاي اتخاذ شده توسط گرين هورس برنامه اي تحت عنوان TickerBar™ کاربران را بسوي ديدن تبليغات هدايت مي کند. اين تبليغات بصورت ارسال ايميل از طرف گرين هورس نيز ميباشد. کاربران هم اين شرکت را به ديگران معرفي مي کنند. در نتيجه کمپاني هاي بزرگي مثل EBay و Microsoft و IBM و ... به گرين هورس سفارش آگهي مي دهند. توجه داشته باشيد که ما هيچگونه جنس و کالايي نميخريم.



درآمد شرکت: وقتي که شما عضو گرين هورس مي شويد اين شرکت تعدادي لينک از طريق برنامه تيکربار و ايميل به شما مي دهد. حالا خواه شما نگاه کنيد يا نه، کليک کنيد يا نه، گرين هورس پول خود را از کمپاني مربوطه به ازاي تبليغات مي گيرد. اما به شما پورسانت نمي دهد! چون اين شرکت به ازاي بازاريابي (معرفي به ديگران و زيرمجموعه گيري) پورسانت مي دهد. پس با يک حساب سرانگشتي مي توان پي برد که اين شرکت چه سود کلاني ميکند. در ادامه به نحوه ي پورسانت دادن گرين هورس خواهيم پرداخت.



سقف پورسانت: يعني بالاترين پورسانت شرکت، که معادل 1ميليون دلار يا 90ميليون تومان در ماه مي باشد. توجه کنيد که اگر شما به کمترين پورسانتي هم برسيد شما آن را ماهيانه دريافت مي کنيد. پس اينجا روشن مي شود که چرا ما ميگوييم شما استخدام مي شويد.



حداقل Payout : يعني کمترين مقدار پورسانتي که شما بايد گرفته باشيد تا بتوانيد درخواست چک کنيد. که براي امريکاييان 60$ و براي سايرين 90$ مي باشد.


 

--------------------------------------------

بگذاريد قبل از ثبت نام يک نکته ي خيلي مهم را يادآور شوم :

 

در روي يک کامپيوتر بيش از 1 بار ثبت نام نکنيد. فکر کنيد که اگه اين امکان وجود داشت که من ميتونستم بيش از يک بار از کامپيوتر خودم در اين سايت ثبت نام کنم ، خوب ميومدم 1000000 بار در سايت ثبت نام ميکردم و زير دست خودمو پر ميکردم تا به اين درآمد برسم.

اما اين رو بدونيد که وقتي شما در سايت ثبت نام ميکنيد مشخصات دستگاه شما و IP شما در سايت ثبت ميشه و در صورتيکه دوباره بخواهيد از دستگاه خودتون ثبت نام بکنيد نه تنها به شما اجازه اين کار را نميده بلکه ID اولتون هم پاک ميشه و ديگه هيچ وقت نميتونيد در سايت ثبت نام کنيد. ( اگه هم سايت به شمااجازه ثبت نام بده ، موقع پول دادن مچ شما رو ميگيره و بهتون پول نميده ) به نظر من حتي توي کافي نتها هم ثبت نام نکنيد ، چون ممکن يک نفر ديگه هم با استفاده از همان کامپيوتر ثبت نام کند و اکانت شما توسط GreenHorse باطل شود ، تا حد امکان ازکامپيوتر شخصي خود براي اينکار استفاده کنيد و براي زيرمجموعه هاي خود هم از کامپيوتر خود آنها استفاده کنيد.البته به آنها هم اين موضوع را گوشزد کنيد ، چون اگر اکانت آنها باطل شود،زيرمجموعه شما هم از بين خواهد رفت.

 



--------------------------------------------

طريقه ثبت نام :


در ابتدا روي لينک پايين کليک کنيد تا وارد سايت شويد :

http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=317781164

خوب حالا که کليک کرديد و صفحه اي باز شد در صفحه باز شده بايد اطلاعات خواسته شده را به انگليسي بنويسيد در ضمن بايد کل مشخصاتتان را کامل بنويسيد . فرم ثبت نام را بايد همانند پايين کامل کنيد :



reffered by: به اين قسمت کاري نداشته باشيد .




Email Address : شما بايد آدرس ايميل خودتان را دراين قسمت بنويسيد.




First Name : در اين قسمت شما نام خود را بنويسيد .




Last Name : فاميل خود را بنويسيد.




Birthday : تاريخ تولد را به ميلادي بنويسيد نگران نباشيد براي به دست آوردن تاريخ تولدتان به ميلادي کافي است به تقويم مراجعه کنيد معادل ميلادي روزي که شما به دنيا آمده ايد همون تاريخ تولد تان به ميلادي است مثلا کسي که متولد 1 فروردين ماه است تاريخ تولدش به ميلادي مي شود 21 مارس . براي به دست آوردن تاريخ تولد هم به مثال روبرو توجه کنيد مثلا اگر شما متولد 1365 هستيد سن شما 21 سال مي باشد ، تاريخ تولدتان به ميلادي مي شود 1986 . نحوه محاسبه آن هم به اين صورته که الان که در سال 2007 ميلادي هستيم را به 21 کم کرده و سال ميلادي که ما متولد شديم بدست مي آيد .




Gender : که براي آقايان بايد گزينه Male به معني مرد و براي خانم ها بايد گزينه Female به معني زن انتخاب شود .




Own Credit Card : از آن جايي که ما در ايران زندگي مي کنيم و کارت اعتباري بين المللي نداريم شما بايد گزينه No را انتخاب کنيد .




Country : در اين قسمت بايد کشور ايران را انتخاب کنيد .




Do you Agree With The Terms Of Service : شما بايد در اين قسمت گزينه Yes را انتخاب کنيد .





سپس روي Go To Step2 کليک کنيد تا به مرحله بعدي برويد اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشيد به مرحله بعدي مي رويد .







Password: در اين قسمت شما بايد يک رمز براي خودتان بنويسيد (حداقل 6 حرف) .




Confirm: در اين قسمت همان رمزي که در قسمت Password وارد کرده ايد را دوباره وارد کنيد .

سعي کنيد رمزي را که انتخاب مي کنيد را فراموش نکنيد و قابل حدس زدن نيز نباشد .




Password Question: از آنجايي که شما ممکنه رمز عبورتان را فراموش کنيد سايت براي حل اين مساله يک راهي را پيش روي شما گذاشته و آن هم اين است که شما در موقع ثبت نام يک سوال به دلخواه خودتان براي خودتان مشخص مي کنيد بعد هم يک جواب به سوال خودتان مي دهيد اين براي اين است که اگر شما يک موقع رمز عبور خودتان را فراموش کرديد سايت مي ياد و اون جوابي را که در موقع ثبت نام وارد کرده بوديد را از شما مي پرسد و در اين صورت کمپاني رمز عبور شما را در اختيار شما قرار مي دهد مثلا من در پايين نام شهر خودم را از خودم سوال کرده ام :

که مثلا اين مي شود:

What Is My City Name?




Password Answer: در اين بايد جواب سوالي را که از خودتان پرسيده ايد را بدهيد مثلا در بالا که از خودتان نام شهر را سوال کرديد در اين قسمت نيز بايد جواب آن را مثلا Tehran بدهيد .

ولي آسانترين راه اينه که اگر رمز عبورتونو فراموش کرديد از گزينه Forgot Password استفاده کنيد و پس از وارد کردن ايميلتون (که همون ايميلي هست که موقع ثبت نام وارد کرديد) و تائيد رمزتون به آدرس ايميلتون ارسال مي شه.




در بخش بعد شما بايد ساعت محل سکونت خودتان را براي سايت مشخص کنيد: براي ما ايراني ها بايد گزينه Middle East Time انتخاب شود. اگر در کشور ديگري به غير از ايران زندگي مي کنيد کافي است که داخل گزينه ها را ببينيد که کدام يک از ساعت ها با ساعت فعلي شما يکي است و آن را انتخاب کنيد.

Phone Number: در اين قسمت شماره تلفن خودتان را وارد مي کنيد. دقت کنيد که شماره را درست مشخص کنيد چون ممکن است قبل از ارسال پول از طرف کمپاني با شما تماس بگيرند توجه کنيد که بايد به ترتيب از چپ به راست ابتدا کد کشور بعد کد شهر بعد هم شماره تلفن منزلتان را بنويسيد



مثلاً :                        88776655 - 21 - 98  

        



Spoken Language: در اين قسمت از شما زبان گويش اولتان را سوال مي کند که شما بايد گزينه Persian را انتخاب کنيد .




 Secondary Language: در اينجا زبان دومي که با ان آشنا هستيد را انتخاب مي کنيد که بايد گزينه English انتخاب شود.



 Street Address: اين بخش مهم است، دقت کنيد. در صورت اشتباه بودن آدرس تضميني براي دريافت چک وجود ندارد. اگر آدرس منزلتان عوض شد، مشکلي نيست. قابليت ويرايش پروفايل را دارا مي باشد. نحوه ي درج آدرس به انگليسي به صورت زير ميباشد:




پلاک --- no (پلاک 17 ===> no17)

واحد  --- Unit

طبقه --- Floor

ساختمان --- Bldg

کوچه --- Alley

خيابان --- St

خيابان بزرگ --- Ave

بلوار --- Blvd

ميدان --- Sq

چهارراه --- Cross

بعد از --- After

قبل از --- Before

شرقي --- East

غربي --- West

شمالي --- North

جنوبي --- South

جاده ---  Rd




بطور نمونه:
تهرانپارس- خيابان حجربن عدي- بعد از چهارراه تيرانداز- خيابان 160 غربي-پلاک 12- واحد 5




Unit 5, No12, west 160 St, Hojrebne oday Ave, After Tirandaz Cross, Tehran Pars


لازم به ذکر شهر و استان نيست.






City/Region:  در اين قسمت هم نام شهر خودتان را بنويسيد.


State/Province: نام استان شما .


Zip Postal Code: کد ده رقمي پستي خودتان را بنويسيد(ايران)


در قسمت بعد هم نوع حرفه تان سوال مي شود : مثلا دانشجو يا دانش آموز Education/Training و اگر هم نمي خواهيد مشخص کنيد گزينه Other به معني ديگر را انتخاب کنيد.

 Income: در اين قسمت ميزان درآمدتان را انتخاب کنيد که مي توانيد گزينه ,999 را انتخاب کنيد .



حالا روي گزينه Go To Final Step کليک کنيد تا به قسمت آخر برويد.



قسمت سوم: روي گزينه Active Account کليک کنيد تا اکانتتان يا همان جايگاهتان فعال شود خوب ثبت نام تمام شد..



ثبت نام به پايان رسيد . شما هم اکنون اولين گام را به سوي موفقيت برداشته ايد!





خب بعد از اين که ثبت نام تمام شد از طريق گزينه Member Login مي توانيد وارد صفحه خودتان شويد يعني بعد از کليک بر روي Member Login در قسمتAddress Email آدرس ايميلي که در فرم ثبت نام را وارد کرده بوديد در اينجا وارد کنيد و در زير آن يعني قسمت Password رمز عبوري که در فرم ثبت نام وارد کرده بوديد را در اين قسمت وارد کنيد و بعد روي Login کليک کنيد .



در صفحه اي که باز مي شود اطلاعاتي در مورد تعداد زير مجموعه ها در آمد شما در ماه و ... داده شده است در پايين همين صفحه يک لينک شبيه همين لينکي که شما براي عضو شدن روي آن کليک کرده بوديد وجود دارد که بالاي ان نوشته شده است:



Your Automatic Referral URL is :

http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=317781164

توجه داشته باشيد لينکي که در بالا مشاهده ميکنيد مربوط به لينک ثبت نامي شما ميباشد.

(که بجاي ******** عدد مربوط به لينک شما ميباشد (ولي درصورتي که شما ثبت نام کرديد شرکت لينک جديدي را به شما ميدهد که شما براي دعوت کردن افراد به اين کار از لينک مربوطه به خود استفاده کنيد.



خوب اين لينک همان لينکي است که شما بايد به دوستان يا افراد ديگر بدهيد تا از طريق اين لينک عضو شوند خوب ممکن است از خود بپرسيد که دوستانم يا افراد ديگر چگونه مي توانند از طريق من عضو و زير مجموعه من شوند ؟ خوب اين خيلي راحت است شما لينک دعوتتان را که به آن اشاره کرديم را در اختيار آنها قرار مي دهيد يا آن لينک را در سايتتان قرار مي دهيد اين بدان معني است که هر کس روي اين لينک کليک کند و عضو شود زير مجموعه شما مي شود .

باز هم ممکن است از خود بپرسيد که چگونه مي توانم ببينم که چند نفر زير مجموعه من شده اند ؟

خوب اين هم خيلي راحت است براي اين که بخواهيد بدانيد چند نفر زير مجموعه شما شده اند بايد وارد سايت شويد و روي Member Login کليک کنيد و بعد از کليک Email Address وPassword خودتان را وارد کنيد و روي Login کليک کنيد در صفحه اي که باز مي شود در پايين آن جدولي مشاهده مي کنيد نوشته شده است : 1 2 3 4 5 6 و در زير هر کدام نوشته شده است 0 . البته اگر کسي عضو نشده باشد. ولي اگر کسي از طريق شما عضو شده باشد در زير هر کدام نوشته شده است که کسي عضو شده است حتي اگر زير مجموعه هاي شما هم کسي را عضو کرده باشند نيز در اينجا مشخص است.


بعد از ثبت نام :


بعد ثبت نام شما بايد برنامه مخصوص اين سايت را دانلود کنيد براي اين کار شما پس از وارد شدن به صفحه مخصوص خودتان بايد در سمت چپ صفحه روي گزينه Download Ticker Bar کليک کنيد. بعد از دانلود بايد برنامه آن را نيز نصب کنيد که خود برنامه نصب يا Install به صورت خودکار ?


 


نظرات شما عزیزان:

minoo
ساعت14:46---11 خرداد 1390
slm ayda jan mrccccccccccc mino

آیدا
ساعت21:09---9 خرداد 1390
سلام مینو جان
ممنون که به من سر زدی
شما رو لینک کردم با عنوانی که گفته بودید
اگر مایل بودی منو با این نام لینک کن مثل اینکه سیستم تبادل لینک هوشمند کار نمیکنه
"دنیا از نگاه من"
aydaa.loxblog.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 6 خرداد 1390برچسب:چگونه مي توان از اينترنت کسب درآمد کرد؟,ساعت 19:14 توسط مینو و صابر| |


Power By: LoxBlog.Com